czwartek, 17 maja 2012

A. , moja muzo


"Nie ma kobiety, która nie marzyłaby o tym, by wyglądać jak
Audrey Hepburn."
- Hubert de Givenchy


"Moja matka nauczyła mnie aby stać prosto, siedzieć wyprostowaną 
i palić najwyżej sześć papierosów dziennie."
- Audrey Hepburn


"Nie oczekuję wiele i dlatego jestem najmniej zgorzkniałą kobietą jaką znam."
 - Audrey Hepburn



"Pamiętaj, że kiedy potrzebujesz pomocnej dłoni - jest ona na końcu
twojego ramienia.
 Gdy jesteś starszy, pamiętaj, że masz drugą dłoń: 
pierwsza jest po to aby pomagać sobie, druga, żeby pomagać innym."
                                                                                                                                                                                                 - Audrey Hepburn


2 komentarze:

  1. "Sukces jest jak dożycie ważnych urodzin i przekonanie się, że jest się dokładnie takim samym." - to mój ulubiony Audrey, a po nim ten, co wymieniłaś - "Nie oczekuję wiele i dlatego jestem najmniej zgorzkniałą kobietą jaką znam."

    OdpowiedzUsuń