piątek, 19 grudnia 2014

Fragile!

Mój debiut ilustracyjny z prawdziwego zdarzenia - na papierze, w druku, do tekstu.
Wszystko o czym marzyłam - bo tym chcę się zajmować. Oby jak najczęściej, oby jak najwięcej. 

Po świętach w druku w Empiku 

w piśmie kulturalnym


trzy moje ilustracje. 

To było wyzwanie, bo ilustrowałam wywiad z Julią Fiedorczuk -
wydaje mi się, że wywiad to wyjątkowo ciężka próba ilustracyjna, bo trzeba się na czymś konkretnym skupić. 
Wyzwaniem było też zrobienie ich z myślą o finalnej czarno-białej kolorystyce;
w moich pracach zawsze zwracałam uwagę na kolor (kocham te nachalne róże), a tutaj musiałam zdać się na tylko wycinanie. 

Wybrałyśmy takie motywy, oto ilustracje: 






Oczywiście skany wywiadu i zdjęcia gazety będą jak tylko ją dostanę w swoje ręce:) 


1 komentarz: