wtorek, 1 stycznia 2013

tchu mi brak




nowy rok, zimia minie
kto pod lodem zostal, a kto dalej bedzie biegł
ciepły front napływa już
i swiatła wiecej w glowie

nowy rok, wiosna będzie od nowa
znów stawiamy kruchy domek z kart
może teraz uda sie
i tylko tchu mi brak

tchu mi brak, tchu mi braknie
tchu mi brak, tchu mi braknie

nowy rok i jesień,
komputery znów zawieszą się i będzie krach
spadnie wszystko
spadnie wszytko jeszcze raz

nowy rok, zima jest,
kamień leży aż go kiedyś będę siłę wtoczyć miał
może wtedy uda się
a teraz tchu mi brak

tchu mi brak tchu mi braknie
tchu mi brak tchu mi braknie

tchu mi brak tchu mi braknie
tchu mi brak tchu mi braknie

nowy rok i jesień
komputery znow zawieesza sie i bedzie krach
spadnie wszystko,
spadnie wszystko jeszcze raz...


coroczna piosenka.
w tym roku nauczę się grać na fortepianie,
nie żartuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz